Çağrı Mərkəzi rəhbəri

Müraciət et

Ümumi məlumat

·         Çağrı Mərkəzi işinin effektiv təmin edilməsi;

Öhdəliklər

·         Mövcud işçi heyətinin idarə olunması və nəzarət edilməsi;

·         Operatorların təlimi üçün treyninqlərin təşkil olunması;

·         Müştərilərlə əlaqə saxlanılması və problemlərin araşdırılması;

·         Şirkət və müştərilər arasında keyfiyyətli əməkdaşlığın qurulması;

·         Şirkətin hədəflərinə uyğun satış planının doldurulması;

·         Həftəlik, aylıq və illik hesabatların hazırlanması;

·         Rəhbərlik tərəfindən tapşırılan digər işlər.

Tələblər

·         Ali təhsil;

·         İdarəçilikdə 1-3 il iş təcrübəsi;

·         Azərbaycan və rus dillərini mükəmməl səviyyədə bilməli, ingilis dili arzuolunandır;

·         MS Office proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı (Word, Excel, PowerPoint);

·         Satış sahəsində bilik və bacarıqların yüksək səviyyədə olması;

·         İdarəetmə və problem həlletmə bacarığı;

Dürüst, punktual, diqqətli olmalı və ünsiyyət qurmağı bacarmalıdır.
Səviyyə
Şöbə rəhbəri
Sahə
Satış
Məşğulluq Növü
Tam iş günü
Son müraciət tarixi
14 May
Yer
Zərifə Əliyeva 55. Yeni Həyat plaza, 7-ci mərtəbə.
Əmək haqqı
1500 - 1500 AZN