Çağrı Mərkəzi operatoru

Müraciət et

Ümumi məlumat

166 Qaynar xətti vasitəsilə daxil olan bütün zənglərin zamanında və peşəkar qaydada cavablandırlması və müştəriyə şirkətin bütün xidmətləri haqqında tam məlumatların verilməsi, sifarişin qəbul edilməsi və icra prosesinin əksiksiz olaraq sistemdə əks etdirilməsi.

Öhdəliklər

·        Daxil olan zənglərin zamanında cavablandırılması və müştərilərlə biznes etikası standartlarına uyğun olaraq ünsiyyətin qurulması;

·        Şirkətin xidmətləri haqqında müştərilərin tam olaraq məlumatlandırılması və müştəri istəklərinə müvafiq olan xidmətlərin qiymətinin müştərilərə bildirilməsi;

·        Sifarişin gedişatının və sonlandırılmasının nəzarətdə saxlanılması və hər hansı problemli vəziyyət olduqda (gecikmə, çatışmazlıq və s.) müştəriyə dərhal məlumatın verilməsi;

·        Sifarişin qeydiyyata alınması və icrası ilə bağlı gedişatların sistemdə işlənilməsi:

·        İş qrafiki – növbəli.

Tələblər

          ·        Ali təhsil;

          ·        Müvafiq sahə üzrə 1 il iş təcrübəsi;

          ·        Dil bilikləri: Azərbaycan dili və rus dilləri (səlis);

          ·        Kompüter bilikləri: MS Office (sərbəst);

          ·        Bakı şəhəri və Azərbaycanın regionları üzrə ərazi biliyi;

          ·        Müştəriyönümlü satış bacarığı;

          ·        Effektiv Ünsiyyət bacarığı;

          ·        Aydın və səlis danışıq qabiliyyəti.

Səviyyə
Mütəxəssis
Sahə
Satış
Məşğulluq Növü
Tam iş günü
Son müraciət tarixi
01 Sep
Yer
Zərifə Əliyeva 55. Yeni Həyat plaza, 7-ci mərtəbə.
Əmək haqqı
500 - 800 AZN