Çağrı Mərkəzi operatoru
Müraciət etÜmumi məlumat
166 Qaynar xətti vasitəsilə
daxil olan bütün zənglərin zamanında və peşəkar qaydada cavablandırlması və
müştəriyə şirkətin bütün xidmətləri haqqında tam məlumatların verilməsi,
sifarişin qəbul edilməsi və icra prosesinin əksiksiz olaraq sistemdə əks etdirilməsi.
Öhdəliklər
·
Daxil olan zənglərin zamanında cavablandırılması və müştərilərlə
biznes etikası standartlarına uyğun olaraq ünsiyyətin qurulması;
·
Şirkətin xidmətləri haqqında müştərilərin tam olaraq
məlumatlandırılması və müştəri istəklərinə müvafiq olan xidmətlərin qiymətinin müştərilərə
bildirilməsi;
·
Sifarişin gedişatının və sonlandırılmasının nəzarətdə saxlanılması və
hər hansı problemli vəziyyət olduqda (gecikmə, çatışmazlıq və s.) müştəriyə
dərhal məlumatın verilməsi;
·
Sifarişin qeydiyyata alınması və icrası ilə bağlı gedişatların
sistemdə işlənilməsi:
·
İş qrafiki – növbəli.
Tələblər
·
Ali
təhsil;
·
Müvafiq
sahə üzrə 1 il iş təcrübəsi;
·
Dil
bilikləri: Azərbaycan dili və rus dilləri (səlis);
·
Kompüter
bilikləri: MS Office (sərbəst);
·
Bakı şəhəri
və Azərbaycanın regionları üzrə ərazi biliyi;
·
Müştəriyönümlü
satış bacarığı;
·
Effektiv
Ünsiyyət bacarığı;
·
Aydın
və səlis danışıq qabiliyyəti.